dissabte, 31 de desembre del 2011

26/12/2011 Cursa Entre Ponts (Roda de Ter)

El dia de St Esteve el meu pare va participar a la Cursa Entre Ponts de Roda de Ter. El seu recorregut va ser d'uns 5 km passant per sobre i per sota el Pont Nou i el Pont Vell, d'aquí el nom de la cursa. No hi havia premis pels més ràpids, sinó una panera al corredor o corredora que fes la cursa amb la disfressa nadalenca més original. I així és com va córrer el meu pare...



Tot i el fred, hi ha haver uns 350 participants, que van ser recompensats amb coca i xocolata desfeta ben calenta. Entre ells, varis coneguts...

La sortida de la cursa
El meu tiet Ramon (germà del meu pare)
La Lourdes (la xicota del meu cosí), a punt d'avançar a 2 corredors
En Bernat (a dalt, amb la samarreta vermella) i el seu fill (a baix, amb la samarreta groga)

I el meu pare amb el seu modelet




Amb en Genís i el Bitxo vam anar de Manlleu a Roda de Ter pel Camí Vora Ter GR-210, vam animar al meu pare i als altres participants que coneixíem, i vam retornar a Manlleu pel mateix lloc, en total vam fer uns 12 kms. Anant vam poder apreciar poc el recorregut degut a la boira, però, per sort, va marxar força ràpid, a mig matí, així que en tornant sí que vam poder gaudir del riu Ter i del seu entorn.

Anada...



Tornada...