dijous, 23 d’abril del 2009

CANICROSS

A finals de març vaig entrar casualment a http://galopaquegalopa.blogspot.com/ i vaig descobrir el canicross. El tema em va agradar, així que vaig començar a informar-me (a la web de la Asociación Española de Mushers (Terrassa) http://www.canicross.es/ hi ha molta cosa: una explicació de què és el canicross, informació de les activitats que es fan, del material necessari i d’on comprar-lo, també té foros on la gent explica per exemple com han entrenat els seus gossos, videos, un llistat de clubs i links).

Tot i que jo no he corregut en ma vida, bé, sí, al cole i a l’insti a les classes del que actualment s’anomena educació física, espero que em serveixin d’alguna cosa les caminades matutines dels diumenges... També espero que l’energia del Bitxo compensi la seva reduïda mida i les seves curtes potes, ja que físicament a poc pot aspirar al costat d’un Husky o d’altres races de gossos que majoritàriament tenen els que fan canicross... Com a mínim espero passar una bona estona amb ell!

El 19 d’abril va tenir lloc a l’Hípica de Vidreres l’última cursa de la 3ª Lliga Catalana de Canicross i vaig decidir anar a treure-hi el cap.







El proper pas és canviar les xiruques per unes bambes, comprar un cinturó per mi, un arnés pel Bitxo, una línia de tir i començar a entrenar tots dos. Bé, ell més que entrenament necessitarà aprendre a obeir...