divendres, 25 de juny del 2010

Cursa Bellavista

Després de fer la Cursa de Policia de Catalunya, crec que definitivament el meu pare ha trobat alguna cosa en això de córrer perquè el 13 de juny va fer també la Cursa Bellavista de les Franqueses del Vallès http://www.cursabellavista.com/ Aquest cop, va fer els 10 km en 55 minuts 24 segons, és a dir, 38 segons més que a la Cursa de Policia de Catalunya però, segons ell, era més dura aquesta última.

Com que paral·lelament a la cursa feien una marxa popular amb el mateix itinerari, vaig decidir anar-hi jo també. No vaig córrer en cap moment, vaig caminar ràpid i vaig tardar menys de 1 hora 30 minuts així que igual algun dia intento fer alguna cursa perquè, pel que he vist, en moltes curses aquest és el temps màxim que donen per a fer 10 kms. He de dir, però, que resulta que vaig fer la sortida pel lloc d'arribada (no intencionadament, senzillament vaig seguir a la gent) i el meu pare em va dir que d'aquesta manera m'havia estalviat una baixada i una pujada xungues, així que segurament hagués tardat més de 1 hora 30 minuts...

No sé si tornaré a fer mai una caminada que coincideixi amb una cursa perquè em vaig sentir... marginada! Per començar, la sortida va ser anormal: jo vinga esperar l'hora de la sortida i a aquella hora no hi havia ningú a la sortida perquè resulta que no hi havia cap sortida oficial i que la gent havia començat quant li havia donat la gana que era com 1 hora o mitja hora abans. Una altra cosa que em va molestar és que, tot i que jo els vaig dir que no corria, em van donar un xip i la veritat és que no sé perquè me'l van donar perquè cada cop que hi havia un detector de xips, em cridaven que m'apartés com si fos una intrusa. Més coses: mira que tiraven fotos, eh? doncs resulta que no surto a cap (potser perquè em van veure amb cara d'emprenyada)! Després de tot això, em vaig penedir de no haver portat el Bitxo, vaig pensar que igual faríem nosa als corredors...

Un parell de fotos del meu pare, a la meitat del recorregut i a l'arribada: