dimecres, 29 de setembre del 2010

Caminada nocturna de La Gleva + Caminada 11 de setembre del barri El Remei de Vic + El Quinto

El cap de setmana de l'11 de setembre vaig fer país participant en alguns actes d'algunes festes de la comarca: divendres vaig fer la caminada nocturna de La Gleva i dissabte al matí la caminada del barri El Remei de Vic (vaig dormir poc, sí).

Aquesta última em va fer gràcia perquè ens van fer seguir el tros del Camí de St Jaume o "Camino de Santiago" de Vic a Sta Eulàlia de Riuprimer.


El que no em va fer tanta gràcia va ser tota la porqueria que vaig haver de treure del pèl del Bitxo abans de dutxar-lo, semblava que s'hagués disfressat d'arbust!


Per sort, després va ser el moment de fer un bon dinar amb la iaia com a invitada.


I, per acabar d'arrodonir el cap de setmana, el diumenge a la tarda vaig anar a jugar al Quinto de la Festa Major de La Gleva i, vés per on, vaig fer un bingo! bé, un quinto, que em van "renyar" per haver dit "bingo" en comptes de "quinto" (ho sento, però jo no tinc experiència en aquests jocs!). Aquestes coses són una agradable sorpresa :) I, a l'arribar a casa, vaig trobar un inquilí.