dimarts, 31 de maig del 2011

Burricleta

Aquest cap de setmana em vaig perdre la caminada dominical amb el meu pare no per la ressaca de la victòria del Barça a la Champions sinó per sorprendre a la meva colla amb una burricletada. És el primer que em va passar pel cap... Què fer que s'adapti a nens i adults? Anar amb bici!

A mi mai m'ha tirat gaire la bici... Però he de reconèixer que no està gens malament això d'anar amb bici elèctrica, és realment una altra cosa, s'ha de pedalar però sense esforços perquè el motor elèctric ajuda moltíssim!

M'hi entenc 0 patatero però sé que hi ha vàries bicicletes elèctriques. La burricleta n'és una però és especial, és "la bicicleta rural elèctrica". La seva missió és apropar les persones a la natura amb una vocació conciliadora, divulgativa i contemplativa. Va néixer al Lluçanès però actualment també està present a Les Gavarres i al Pla de l'Estany. Es pot llogar per fer una ruta cicloturista per mig dia, per un dia o fins i tot per varis dies. I també es pot comprar.

Des que vaig conèixer l'existència de la burricleta, que tenia ganes de provar-la... I he de dir que és mooolt recomanable! T'envoltes de natura d'una manera diferent, divertida, fàcil, i amb els seus cascs especials tothom fa goig, ja ja ja!

El grup que més va pedalar.

Tota la colla. Foto de Neil James.


Mentrestant, el Bitxo, el meu pare i en Lluís a la caminada anual Manlleu-Cabrera, enguany especial ja que el Grup Excursionista Manlleu celebra els 50 anys.