dimarts, 16 d’agost del 2011

Carcaixells + Montclar

En Pere i la Carme ens van prometre al febrer, quant vam anar a St Feliu de Guíxols a fer un dels entrenaments pel trailwalker,  que algun dia ens portarien als Carcaixells. I aquest dia va arribar, va ser el diumenge 13+1 d'agost.

A l'igual que a les Guilleries, en Pere i la Carme ens van preparar una ruta força exigent (pels desnivells i perquè hi havia algun tram tècnic) tot passant per indrets esplèndids (vam voltar per tots els Carcaixells grimpant i passant per un pont penjant, vam fer una visita llampec al poblat ibèric de la Plana Basarda, vam pujar a Pedralta i d'allà vam carenejar fins al Montclar que ens compta pels 100 cims, tot i fer només 401 m té bones vistes) i vam tenir un avituallament sorpresa i molt complet a Pedralta gràcies a l'Albert  & company. Tant en Pere com la seva dona Carme van ser uns magnífics anfitrions (ell, al davant, guiant i controlant en tot moment el "ramat" format per 13+1 persones, i ella tancant el "ramat" sempre amb un somriure, molt amable, acompanyant i animant els darrers).

Si hagués pogut venir l' ultraquim, l'equip "xino-xano: caminant per la pau" al complet ens haguéssim retrobat

La ruta que vam fer és més o menys la que es farà a la Cursa de Muntanya Sa Guilla el 27 d'agost.

Sou fantàstics Pere i Carme! Us devem alguna sortida sonada per les nostres contrades!

En Pere

La Carme

Després d'un matí fent voltes i més voltes pel Massís de l'Ardenya (qui m'havia de dir que vora el mar hi havia muntanyes tant espectaculars!), amb la Maria i el meu pare varem fer una nedada a la Platja Gran del Sector Riuet de Castell - Platja d'Aro per fer-nos passar tota la calorada de la caminada, vam dinar de carmanyola tot prenent el solet, i abans de marxar cap a casa encara vam fer una altra nedada per tornar ben fresquets.

Un dia rodó!

Més cròniques i fotos a:
el blog d'en Lluís (properament, quant les vacances li ho permetin...)