dilluns, 5 de març del 2012

L'Estiula de Campdevànol vs Volta Popular a l'Estany de Banyoles

Que en vam fer de feina ahir! Resulta que l'11 de març "ensenyem" els Gorgs del Torrent de la Cabana o d'Estiula a varis amics però, com que la ruta és molt curta, la volem allargar. Doncs ahir amb el meu pare havíem d'investigar sobre el terreny per on allargar la ruta però va i els mapes i els papers amb vàries idees que havíem preparat es van quedar a casa! Total, que un cop passat el que coneixíem (els gorgs i St Feliu d'Estiula), mig recordant els mapes i les idees que tantes vegades havíem mirat i mig decidint ara l'un ara l'altre per on passar, vam començar a fer i a desfer corriols i pistes... La nostra intenció era arribar a St Marc d'Estiula (una ermita en runes però amb bones vistes enfilada a uns 1.300 i pico metres). El cert és que varis cops vam intuïr que hi érem a prop i ho vam constatar quant a casa vam passar el track del gps a l'ordinador amb totes les nostres anadades a vingudes, però per poc no ho vam saber trobar. També és mala sort que no trobéssim cap excursionista a qui preguntar-li, ni cap masia habitada, ni cap ciclista! En tot cas, després de patejar-nos mitja muntanya i a l'arribar a casa i veure els mapes que ens havíem oblidat, creiem que sabem per on arribar-hi. I la bona notícia o la sorpresa és que, tot i la calor que ha fet darrerament, encara hi havia restes de gel als gorgs, cosa que els fa més fascinants.

En Genís, qui sap si intuint les nostres anades i vingudes per no arribar a cap lloc concret, va decidir estrenar-se en les curses. Juntament amb la Lourdes (la xicota del meu cosí) que ja és tota una veterana en curses de curta distància, va participar a la Volta Popular a l'Estany de Banyoles. Pel que expliquen, els hi va anar molt bé: van anar els dos junts tota l'estona, començant suau, després mantenint un ritme normalet i constant, i acabant  ràpid. Total, que van fer els 6,5 km del recorregut amb uns 39 minuts i arribant amb el "pelotón" de la cursa. L'enhorabona!

Lluís PR ha dit...

Veig que a Banyoles el llac no només serveix per nedar i remar... Un indret altament recomanable per practicar esport. Us ho recomano.

Pere PeterPan ha dit...

Felicitats Genís i Lourdes per la cursa!!
I Maria Carme ja portarem engrunes de pa, per marcar el camí, així no ens perderem je je!!. Quina por!!