divendres, 4 de gener del 2013

31/12/2012 St Silvestre Manlleuenca

Primera participació per part meva en una cursa. Ha sigut una espècie de posada a prova, de juguesca, de... va! Però de moment la cosa es queda aquí. Caminant xerres ara amb l'un i ara amb l'altre, et pares a mirar això i allò, no et preocupes de cronòmetres ni res, i el córrer és un altre rotllo que de moment no hi ha manera que m'atrapi. 


La St Silvestre és una cursa diferent, per despedir l'any, per anar disfressat, amb molta gent animant, de només 5 km, fent 2'5 voltes en una avinguda de Manlleu així que en tot moment tens corredors davant, darrere, al carril del costat, i tots contents i saludant. Per això, després d'uns anys animant-hi al meu pare, em vaig animar a participar-hi. I, sens dubte, per a fer una cursa puntual, és una bona elecció.

A les 7 i pico de la tarda del darrer dia del 2012, amb fred però amb molt d'ambient, es va iniciar la cursa. La veritat és que sort del bon rotllo d'aquesta cursa que em va anar distraient, per exemple, quant algun nen estirava els braços esperant fer un "xoca-la" amb els corredors, quant veia passar el meu pare o d'altres participants disfressats, quant algun conegut em deia alguna cosa, i sort que en Genís va córrer al meu ritme en tot moment, donant-me ànims, perquè... em ratllo moltíssim corrent! Però va anar bé: vaig córrer al meu ritme, és a dir, a poc a poc, però sense parar en cap moment i sense fer trampes agafant dreceres, i no vaig arribar última! Després de només 4 entrenaments, segons el cronòmetre d'en Genís, vam fer els 5 km en 32 m 11 s.