dijous, 30 de juny del 2011

24/06/2011 El 22è dels 100 cims: Torreta del Montsià 763 m

Amb aquest, em desmarco del meu pare pel que fa als 100 cims, el guanyo per 1 :)


Amb en Genís vam passar la revetlla de Sant Joan al Delta de l'Ebre. I, l'endemà, ben d'hora, mentre quasi tothom es recuperava de la ressaca (a la carretera vam trobar alguns ciclistes però a la muntanya ningú), vam anar a fer la Torreta del Montsià. Vam anar a Ulldecona i en allà vam seguir el camí asfaltat de "la bassa del Montsià". Després de passar per sobre l'autopista i de que el camí es convertís en una pista, vam trobar un panell informatiu de la Torreta del Montsià. Allà vam iniciar la caminada. El camí no té pèrdua, està molt ben senyalitzat. Vam anar pujant a poc a poc i bebent aigua sovint perquè ens va fer mooolta calor però, per sort, el cel va anar aguantant quasi tot el matí mig ennuvolat. Jo, que anava al davant, em vaig emportar milers de teranyines, i em vaig envoltar de milers d'insectes. Un cop dalt, vam gaudir de les vistes del delta, impressionants.


A continuació vam canviar la muntanya per la platja, vam anar a fer una mica de camí de ronda, de les afores de les Cases d'Alcanar fins les primeres cases de Vinaròs.