dimecres, 21 de setembre del 2011

Matagalls - Montserrat 2011

2009 (papa i jo, en la nostra 1a caminada de 24 hores): 20h 38 m

2010 (papa): 17h 20m -> més de 3 hores de millora respecte l'any anterior

2011 (papa): 16h 27m (que haguessin sigut menys de 16 hores...) -> quasi 1 hora de millora respecte l'any anterior

El meu pare em va telefonar el diumenge a les 07:15 dient que ja estava a l'últim control, és a dir que només li faltaven els darrers 3 kms de pujada a Montserrat,  i jo li vaig dir que ja podia anar a pas de tortuga si volia que el veiguéssim arribar perquè estàvem esperant la sortida del primer cremallera que era a les 7:55! i així ho va fer el pobre, jejeje, després va dir que igual l'havien avançat 100 persones! 

com és possible tanta millora???

Enguany, com l'any passat, no he fet la Matagalls-Montserrat perquè només fa 15 dies que vaig fer la Circular d'Oliana. Però... la veritat és que no sé pas si tornaré a fer mai la Matagalls-Montserrat, així el meu pare no anirà al meu pas de tortuga i veurà les seves millores...

La Matagalls-Montserrat és una marxa que val la pena fer alguna vegada! Perquè és una marxa històrica, perquè tant la sortida com l'arribada és en llocs singulars de Catalunya, per l'ambientasso, etc. Tot i que sigui multitudinària (més de 3.000 participants), la organització se les ha empescat any rere any perquè tot surti bé (per exemple, per evitar una immensa aglomeració a la sortida, cada minut surten 20-25 participants). 

Esperant la sortida...

Sortida dels de més de 60 anys (els primers en sortir)

Sortida dels de més de 60 anys (els primers en sortir)

A Collformic (a la sortida) fila de participants i espectadors

Esperant la sortida del primer cremallera...

Arribada del meu pare

Arribada del meu pare

Arribada del meu pare




Per cert, si a la presentació al Parlament van dir que igual l'any vinent farien cursa i caminada, a la sortida de la marxa ho van confirmar explicant que l'any vinent hi haurà la Cursa de la Matagalls-Montserrat a la primavera i que serà d'uns 100km a fer en unes 18 hores i al setembre hi haurà la Clàssica Matagalls-Montserrat d'uns 80km a fer en unes 24 hores. Fins ara havien estat lluitant perquè no fós competitiva però han acabat rendint-se davant les noves preferències dels participants.

2 comentaris:

Pere PeterPan ha dit...

Felicitats Lluis....i no entenc res Carme, el teu pare amb 60 i pico anys...80Km...DESNIVELL...16 h, quina és la recepta?? o es molt amic d'en Killian, o s'ha fet els entrepans dels ous de les gallines de la iaia d'en Lluis Pratdesaba, o ha agafat la vespa primavera je je!!!!
Ets indestructible Lluis!!
Una abraçada per a tots i ens veiem.

bitxo ha dit...

Ni a mi em diu el secret!!! Gràcies Pere i fins aviat