dimecres, 9 de gener del 2013

Un 100 cim: Puig de la Força 739 m. I... bye bye Nadal!

A l'espera dels caps de setmana atapeïts de caminades, aprofitem per fer cims.  Si vam acabar l'any 2012 amb un 100 cim, ara hem començat l'any 2013 amb un 100 cim. En aquest cas, un cim incorporat l'01/01/2013 a la llista dels 100 cims d'Osona: el Puig de la Força.

La veritat és que havíem estat a tocar d'aquest cim algunes vegades però mai hi havíem posat els peus. Diumenge, per arribar-hi, vam seguir les indicacions de la web pujades.net: vam pujar des de l'Embassament de Sau (des de l'hotel restaurant La Riba) fins als Cingles de Tavertet (on hi ha el Puig de la Força) per uns corriols i vam baixar-ne per uns altres corriols, per així fer una ruta circular. Vam ser-hi el meu pare, en Genís, jo, i el Bitxo. Va ser una excursió curta però intensa pel que fa al fort desnivell de pujada, als trams aeris, les vistes paisatgístiques, i les aparicions d'animals.

Un cop a casa, com no podia ser d'altre manera, vam celebrar el dia de reis amb un tortell i unes figuretes de massapà.

I, a la tarda, per dir definitivament adéu al Nadal i per aprofitar les coses bones que fan al meu poble, vaig anar a la pista de gel de Manlleu a fer uns cops de cul i unes rialles amb amics.

MMC73 ha dit...

Unes fotos molt molt xules!!