divendres, 3 de maig del 2013

21/04/2013 Pels camins dels matxos

Aquest any que m'havia mentalitzat per fer Pels camins dels matxos, que és la caminada de resistència de la CCCR que tenim a tocar de casa, va i decideixen que les inscripcions aniran per sorteig i no em toca. Coses del destí... Si no hi ha res de nou, l'any vinent ho tornaré a intentar! Com a cosa bona diré que així m'he salvat d'entrenar la velocitat, jajaja! I és que lo xungo d'aquesta marxa és que deixen poc temps per fer-la, és a dir, s'ha d'anar una mica rapidet i, tenint en compte que disfruten muntant un circuit trenca-cames i amb alguns trams tècnicament tant complicats que fins i tot hi posen cordes, doncs tampoc és fàcil anar rapidet. De fet, per això donen l'opció d'escollir entre varis itineraris i alguns són més assequibles. Però jo, si mai m'inscric, serà per intentar fer-la tota.


Com l'any passat, doncs, no hi vaig participar però sí que hi vaig anar per animar. Bé, el meu pare va deixar el cotxe a St Pere de Torelló, va pujar a Bellmunt i des d'allà va acompanyar en Manel fins poc abans d'arribar a Torelló, on es va desviar per anar a buscar el cotxe que havia deixat a St Pere de Torelló, és a dir, excepte el principi i el final, va fer tota la marxa més "light" de 49 km que només puja a Bellmunt (deixa de fer Puigsacalm i Cabrera). Per altra banda, en Genís, jo i el Bitxo vam deixar el cotxe a la Collada de Bracons i vam pujar una mica direcció al Puigsacalm per animar als participants. És genial veure com un petit aplaudiment o un crit de "vingaaa, molt béee" treu un somriure i dóna ales. La veritat és que, entre participants a la CCCR i gent de la comarca, vam veure moltes cares conegudes. Normalment sempre plou i enguany va fer un temps ideal: sol per gaudir de l'entorn i de les vistes, però sense fer molta calor per poder caminar/córrer bé. Quant va passar en Manel acompanyat del meu pare, jo i el Bitxo ens vam unir a ells fins al següent avituallament, el Pla de la Vola, on ens va recollir en Genís amb el cotxe. Sí... enguany vaig caminar poc però és que... la nit anterior vaig estar de gresca! Un cap de setmana sense caminada s'havia d'aprofitar!



Felicitats a tots els matxos!

1 comentari:

MMC73 ha dit...

Un cop més us haig d'expressar el meu agraïment per compartir una jornada excursionista tan maca amb vosaltres. Ens tornem a veure per la muntanya!