dimarts, 20 d’agost del 2013

03/08/2013 Cursa Popular a Bagà

Jo d'etiqueta en un compromís familiar i el meu pare amb calça curta en una cursa!

Cursa Bagà

I poca cosa puc dir de la Cursa Popular a Bagà perquè jo no hi vaig ser... Hi va córrer el meu tiet Ramon per enèssima vegada i el meu pare per primera vegada, mentre la meva tieta i la meva mare feien d'animadores. Hi va haver un centenar de corredors a la cursa llarga de 8,5 km (també hi havia curses de 6,2 km, 3,6 km, i 1,6 km). Van començar corrent amb pluja i van acabar corrent amb sol. El meu tiet va fer un temps de 43:20 quedant 3r en la seva categoria, i el meu pare va fer un temps de 47:03, fantàstics els dos!



1 comentari:

sargantana ha dit...

benvinguts al blog via per la independencia i moltes gracies per lluir el logo

esperem fer com vosaltres i pas a pas fer un llarg recurregut

salutacions !